środa, 10 listopada 2010

Wyzwanie Finn na SP

Dziś na portalu Scrapujących Polek mamy ogromną przyjemność gościć niezwykle zdolną kobietę, którą jest Finnabair. Dzień to dla mnie szczególny, ponieważ Finn zawitała do mojego działu i to ja mam przyjemność prowadzić z nią to wyzwanie. Cieszę się z tego bardzo, ponieważ gdyby nie fakt, że dwa lata temu trafiłam na jej bloga ( i po jego przestudiowaniu zbierałam przez pół dnia szczękę z podłogi ) to prawdopodobnie nie zajęłabym się scrapbookingiem. Nie wpomnę już o tym, że to ona zaszczepiła we mnie miłość do Tima Holtza ;)

Wymyślone przez Finnabair wyzwanie do łatwych nie należy. Co nie znaczy, że nie warto spróbować się z nim zmierzyć - wręcz przeciwnie, warto rozruszać nieco szare komórki bo można uzyskać całkiem ciekawe efekty. Oto co udało mi się stworzyć na to wyzwanie, którego tytuł brzmiał: OTWÓRZ SIĘ BĄDŹ SOBĄ.



No więc...ja się otworzyłam. A Wy? Spróbujecie? Chętnych odsyłam na stronę portalu gdzie można znaleźć szczegółowy opis wyzwania.