wtorek, 20 listopada 2012

:(

Rzadko bywam tutaj ostatnimi czasy, nie potrafię aktualnie tworzyć. Moja kochana Tosia choruje od kilku tygodni, a ja... cierpię dzień i noc razem z nią. Zastanawiałam się czy wspominać w ogóle o tym na blogu. Doszłam jednak do wniosku, że poproszę Was o trzymanie kciuków za moją małą kruszynkę...

Praca , którą pokażę dzisiaj stworzona została przeze mnie resztką sił. Spróbowałam oderwać się na chwilkę i dodać sobie choć odrobiny skrzydeł w tym trudnym dla mnie okresie. Wpis powstał na dzisiejsze wyzwanie Belladonny, która od niedawna zasiliła naszą scrapkową ekipę. Kulinarne inspiracje, czyli próba nieszablonowego podejścia do tworzenia. To dowód na to, że tak naprawdę wykorzystać do tego celu można każdy przedmiot, nie musi to być wcale typowe scrapowe narzędzie :) A czego użyłam w trakcie tworzenia? Gesso rozprowadziłam łyżeczką do herbaty, czarne kropeczki to efekt stemplowania sitkiem, a poziome kreski - widelcem :) Zapraszam serdecznie do tej niezmiernie twórczej zabawy.



Materiały: papierowe taśmy dekoracyjne, białe gesso, resztki starej książki, motyl z papierów TH, pieczątka 7gypsies, tusz Archival Ink Jet Black.



6 komentarzy:

froebelsternchen pisze...

I am in love with this piece ...

Matilde pisze...

Fantastyczna jest ta praca! A z Tosią, mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze... Trzymaj się cieplutko!

Joanna Wiśniewska pisze...

Zdrowia zyczke Twojej coreczce a Tobie duzo sil. Bedzie dobrze.
Bardzo ladna praca, pomysl z widelcem swietny. Milego dnia :)

BETIK pisze...

Choroba dziecka to dla matki prawdziwa męka... Oby wszystko dobrze się skończyło. Cierpliwości i pokoju życzę.
Twoje prace mają tak nieziemski klimat, że tylko wzdychać można.

Tusia Lech pisze...

Kochana - i co powiedział wet? Byłaś u jakiegoś lepszego speca? Martwię się o was.

Praca - jak zawsze nieziemska, ale cóż znaczy nawet nieziemskość, gdy w duszy smutek.

Wysyłam moc pozytywnych fluidów. xxx

Jaszmurka pisze...

Aaaj :( Mam nadzieję, że już tylko lepiej... Trzymam kciuki żeby wszystko dobrze się potoczyło :* ♥