środa, 4 sierpnia 2010

Ateciakowe zaległości

No... nazbierało się tego trochę. Kilka zaległości których jeszcze nie pokazałam na blogu oraz aktualne wyzwania. Dzisiaj będzie więc hurtowo. Zacznę...od końca.


Dzisiejsze wyzwanie SP - tematem było ZOO:


Ostatnia wymianka ATC - temat: SPORTY ZIMOWE:


I to by było na tyle z ateciaków, które wykonałam ja. Teraz te, które miałam przyjemność otrzymać w ostatnim czasie :)))


To piękne ATC przyleciało do mnie od Berberis - serdecznie dziękuję :*


Tusia odpowiedziała na moje timoholtzowe wyzwanie, które jej rzuciłam i oto tego przepiękne skutki  (dziękuję kochana :*** ):


No i jeszcze ATC, które otrzymałam od Pasiakowej - temat MOJE MIASTO - dziękuję po raz trzeci :*


I na koniec jeszcze pozdrowienia, które otrzymałam od Pasiaka wraz z ateciakiem - rozbroiły mnie totalnie, więc muszę się z Wami tym podzielić :)))


Mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałam. Ostatnio strasznie żem zamotana ;)



2 komentarze:

Caro-ART pisze...

Śliczne te Twoje ATC, podziwiałam już na PS a życzenia Pasiakowej rozwaliły mnie totalnie. Buziole

magda.matraszek pisze...

świetne są! zwłaszcza dla mnie,bo strefa ATc to wciąż czarna magia... :)