poniedziałek, 31 stycznia 2011

kochać...

Zbliżają się Walentynki - dzień przez jednych obchodzony przez innych całkiem ignorowany. Historii tego święta jest kilka i do tej pory nie wiadomo która z nich jest prawdziwa. I powiem szczerze, że nie wiele mnie to obchodzi tak naprawdę. Lubię ten dzień i tyle. Z całą tą przesadą, komercją, serduszkowym kiczem. Dla mnie mimo wszystko ma to swój urok.

Na portalu Scrapujących Polek zaczynamy od dzisiaj tydzień z zadaniem. Myśl przewodnia brzmi : "Kochać - jak to łatwo powiedzieć". W związku z tym życzę wszystkim by nie mieli problemów z wyznawaniem swoich uczuć, bo wcale nie jest to takie trudne jak może nam się czasami wydawać. 

Dzisiejsza moja praca jest ramką - bo takie właśnie wyzwanie rzuciłam z samego rana.

ALTERED ART#37 - ramka

Zapraszam wszystkich do wzięcia udziału w naszej zabawie!


2 komentarze:

Karolina Bajek pisze...

wszystko co przychodzi mi do głowy, żeby powiedzieć jak bardzo mi się ona podoba są banalne, więc powiem, że ja straszecznie tą ramkę LOVE ;)

Joanna Oborska pisze...

Bajka napisała mniej więcej to, co ja bym napisała - ramka jest po prostu PIĘKNA!