czwartek, 20 października 2011

this moment

Każda z nas scraperek cierpi chyba od czasu do czasu na pewnego rodzaju zastój mózgowy. Ten stan dopadł mnie kilka dni temu kiedy zabrałam się do przygotowania pracy na dzisiejsze wyzwanie Magda(i)Leny na blogu scrapki.pl. Chyba znacie to uczucie - coś by się chciało zrobić ale nie wiadomo jak... Po kilku godzinach wymyślania co chwilę coraz to nowszych kompozycji doszłam do wniosku, że nastała w końcu ta jedyna, magiczna chwila. Przyszedł ten moment w którym wszystko zaczęło ze sobą grać, ogarnęło mnie długo wyczekiwane poczucie spełnienia i zadowolenie z faktu, że elementy zaczynają tworzyć idealną całość. I o tym właśnie opowiada moja karteczka:

przez dziurkę od klucza - scrapki.pl

Zapraszam wszystkich do udziału w tym wyzwaniu - otwórzcie swoje umysły, dajcie się ponieść tej magicznej chwili... Pozwólcie nam zajrzeć przez dziurkę od klucza...


Lista wykorzystanych materiałów:



8 komentarzy:

Magda(i)Lena pisze...

Piękny zamęt w głowie! Świetna praca - dzięki!

KOLOROWY ptak pisze...

warto było poświęcić każdą minutę, dla efektu końcowego! jest genialny!!!!!

Caro-ART pisze...

Świetna :)

Olga Siedlecka pisze...

Świetna karteczka, taka paranaukowa :)

Joanna Oborska pisze...

Cudna jest i genialna! Ja bym jej zastosowanie na okładkę zmieniła żeby jej życie wydłużyć.
O zastojach wiem co nieco, właśnie przechodzę;) Tryby się zablokowały i nie chcą ruszyć.

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Fantastyczna jest!!!
:*

Anonimowy pisze...

Bardzo dziękuję za odwiedziny i miłe słowa ;)

Matilde pisze...

Bardzo ciekawa praca! Świetna!