czwartek, 22 lipca 2010

Poczytajmy razem...


... i wylosujmy w końcu tego szczęśliwca ;) Tak się akurat przypadkowo złożyło, że moja praca wykonana w nocy na dzisiajsze mixmediowe wyzwanie SP jest w książkowym temacie - dobry wstęp do losowania nagrody mojego candy. Ale cóż - nie ma się co dziwić - pracuję w antykwariacie więc takie oto są tego skutki. Losowanie również odbędzie się w antykwariacie ;) jaki klimat normalnie hehe... Najpierw jednak pochwalę się tym co stworzyłam:


Ok, słowo się rzekło, więc... W tym celu skorzystam z usług pana Randoma Orga :) Pod postem pojawiło się 51 komentarzy w tym jeden podwójny. Po usunięciu jednego z nich w celu wyrównania szans :) zostało 50. No to jedziemy...


Wygrała osoba z numerem 29 !!!

Zaraz policzę kto jest tym szczęśliwcem... wybaczcie rozlazłość, ale jestem w pracy hehe. Ale już wiem, wiem...

Linaewen

Gratuluję i proszę o namiary. Wszystkim Wam dziękuję za udział w candy :*


6 komentarzy:

druga szesnaście pisze...

gratuluję i wzdycham zazdrośnie...

a goła baba rewelacyjna!
przypomina mi mój kolaż też z czytającą golaską. :)

Unknown pisze...

gratuluje szczesciarze! no i praca bardzo inspirujaca.. inna :) ale swietna! :)

Mirabelka pisze...

gratulacje dla zwyciężczyni!

świetlny obrazek

Martyna pisze...

Super zalotna praca!

Karmeleiro pisze...

ramka boska i wygranej cany gratuluję zwyciężczyni.

Linaewen pisze...

O jeny, ale strasznie się cieszę :) Druga informacja o wygranej od momentu wejścia do domu z podróży :D