piątek, 31 grudnia 2010

Dziękuję i przepraszam

Z lekkim opóźnieniem dziękuję za wszystkie karteczki świąteczne. GosiuF, mumkoo, Mirabeel i Bajjko - sprawiłyście mi ogromną radość :***



Chciałabym również przeprosić wszystkich do których moje przesyłki nie dotarły. Wybaczcie ( teraz mocno biję się w pierś...) niestety nie wyrobiłam się ze wszystkim. Ale nie martwcie się - wiecie, że u mnie panuje zasada "nim dłużej czekasz tym więcej dostajesz". Tak więc zawartość przesyłek stale rośnie - mam nadzieję, że wkrótce wszystkie pójdą w świat.


sobota, 25 grudnia 2010

Dla KOLOROWEGO ptaka

Na wymiankę ateciakową umówiłyśmy się już dawno, dawno temu. Ale że ja dostałam paczkę jako pierwsza, a wraz z ATC jeszcze jeden bonus, postanowiłam też dorzucić coś jeszcze. Z braku czasu niestety moment wysyłki przeciągał się w czasie nieskończoność. Wraz z nim rosło moje poczucie winy, a co za tym idzie wzrastała również ilość rzeczy jaką do paczki postanowiłam wrzucić. No i w końcu udało się - paczka dotarła tuż przed świętami i sprawiła mojej partnerce dużo radości z czego się bardzo cieszę :) Znalazły się w niej same debiuty - moja pierwsza przerobiona ikeowska rameczka...




 oraz first tag in my life ;)




czwartek, 23 grudnia 2010

Dla Szefowych :)

Taką niespodziankę świąteczną swoim Szefowym zrobiłam. A co, fajne są to niech mają ;) No więc kolejno - niespodzianki dostały...

Szefowa Karola :


Szefowa Mirabeel:


Szefowa Tusia:


I powiem jeszcze, że zakochałam się w tagowaniu ;)


wtorek, 21 grudnia 2010

Zanim poczułam klimat...

Ostatnio zorganizowałyśmy kolejną wymiankę  między zespołem Scrapujących Polek. No i wszystko byłoby super gdyby nie fakt, że termin płynął nieubłaganie, a ja ani trochę nie czułam w sobie świątecznego natchnienia. Powstały w końcu dwie karteczki, pierwsza dla UHK, a druga dla Mollik. Pokazuję, choć niestety nie ma się czym chwalić ( sorry dziewczyny następnym razem będzie lepiej - obiecuję).  Dopiero po ich wysłaniu tak naprawdę rozkręciłam się na maksa. Ale o tym już niebawem, dużo piękności będę miała do pokazania - czekam tylko na znak, że wszystkie niespodzianki dotarły już na miejsce ;) 



Już za trzy dni Wigilia - przegięcie nie?


sobota, 18 grudnia 2010

piątek, 17 grudnia 2010

Klucznik

Zaczynam dochodzić do wnosku, że tworzenie notesów to chyba moje życiowe powołanie :) To nic, że spałam dzisiaj tylko pięć godzin, spóźniłam się do pracy i pokłóciłam się z mężem. Mimo wszystko stwierdzam, ze warto było ;)

Jeżeli ktoś chce mieć go na własność zapraszam do mojego sklepu w galerii Brocante.





A jutro...kolejny notes :)


środa, 15 grudnia 2010

Śnieżny kulig i Iron Maiden ;)

Ciekawe połączenie, nie sądzicie ? Ano tak to się wszystko wczoraj nałożyło na siebie. Po pierwsze kombinowałam jakiego ateciaka zrobić na dzisiejsze wyzwanie PS, którego temat brzmiał " Za co kocham zimę?". Nie mogłam z siebie nic wykrzesać, aż nadeszła północ i... pomyślałam o tym, że przecież w tym roku czeka mnie kulig :))) Mam nadzieję, że w końcu wypali bo ostatnio niestety się nie udało. Sanie, konie i te sprawy, wiecie o co chodzi. No i zrobiłam mojego ateciaka 15-minutowca:


Ale to nie wszystko co wczoraj robiłam. Przez cały dzień czułam się verry happy ponieważ z samego rana znalazłam na fejsbuku info: "Maiden to headline Sonisphere Poland in 2011". Nie wiem na ilu koncertach Ironów już byłam, ale kocham ich miłością wielką od...niech policzę ( 2010 - 1992)... 18 lat ! OMG nie zdawałam sobie sprawy, że tyle czasu już minęło...ponad połowa mojego życia. Kto pokochał kiedykolwiek jakiś zespół ten wie o czym mówię. Tak więc - można zacząć odliczać czas jaki pozostał do 10 czerwca.


A historia tego wesela jest taka: 

To było 1984 po koncercie w poznańskiej Arenie. Historia jest niesamowita. Po koncercie chcieli pójść sobie do knajpy. Ktoś polecił klub kolejowy ADRIA (nieistniejący od paru lat). Niewiele wtedy działało knajp w mieście. Weszli a gość, że sorry nie wejdą, bo jest wesele. Pojawił się Pan młody, który podobno nie do końca był szczęśliwy tego dnia, bo nie był na koncercie Iron Maiden a tu patrzy...."

Dlaczego ja nie takiego wesela miałam pytam się ???


poniedziałek, 13 grudnia 2010

Pakujemy prezenty

Święta już niedługo - czas najwyższy  pomyśleć o pakowaniu prezentów. Dzisiejsze wyzwanie na portalu Scrapujących Polek dotyczy właśnie tej bardzo przyjemnej czynności :) Więcej informacji znajdziecie tutaj, a poniżej moja propozycja opakowania płyty CD:



niedziela, 12 grudnia 2010

środa, 8 grudnia 2010

BLOG HOP - WITAM RAZ JESZCZE :)

Ponieważ jestem projektantką w dwóch działach - mam przyjemność jeszcze raz gościć Was na moim blogu :)))

To już trzeci dzień naszej zabawy - nie będę więc może umieszczać tego samego tekstu, który znacie już pewnie na pamięć. Wszystko wyjaśnione jest w moim poprzednim poście, więc chętnych odsyłam właśnie tam. Dzisiaj przypomnę może tylko jakie cudowności możecie wygrać.

Nagrody zgarnia TYLKO JEDNA OSOBA. A są to:

- NAGRODA SPONSORA: cudny, klimatyczny zestaw materiałów do scrapbookingu firm takich jak: Jenni Bowlin, 7Gypsies, Prima i Wendy Vecchi o wartości: 150 zł od sklepu Scrapki.pl !




- NAGRODA ADMINISTRACJI - bardzo romantyczny i kobiecy zestaw: kolekcja papierów + etykiety + die-cuty (w formie digi) gotowa do zabawy w programie graficznym lub do druku i wykorzystania w pracach tradycyjnych - zaprojektowana przez naszą Administrator - Karolę Witczak .


Na koniec mój BOMBKOWY ATECIAK wykonany na wyzwanie ATC#44 - 8 - 15 GRUDZIEŃ - BOMBKI- TYDZIEŃ Z ZADANIEM INSPIRACJE ŚWIĄTECZNE mojego autorstwa:


Nie zapomnijcie odwiedzić moich koleżanek z Zespołu, każda ma w tym tygodniu coś wyjątkowego do pokazania! Następna w kolejce jest Magda Polakow.

poniedziałek, 6 grudnia 2010

BLOG HOP - ZACZYNAMY !!!

Administracja i Zespół Portalu Polki Scrapują, w którego szeregach mam okazję współdziałać - serdecznie zapraszają na:


~~ Tydzień Inspiracji Świątecznych ~~


Codzienne wyzwania w każdym z naszych sześciu Działów Tematycznych tym razem zostały stworzone w ramach świątecznych inspiracji! Mamy nadzieję dostarczyć Wam mnóstwa motywacji i chęci do stworzenia własnoręcznie wielu wspaniałych świątecznych alterowanych ozdób, kartek, ateciaków, mixmediowych dekoracji czy scrapów! Stwórzcie je na nasze wyzwania, ale przede wszystkim dla siebie i rodziny! Każde z wyzwań startujących między 6 a 11 grudnia będzie hołdowało tematyce świątecznej!



To jednak nie koniec atrakcji, jakie mamy dla Was w tym tygodniu! Oto, co jeszcze mamy dla Was:


~~ Mikołajkowy Blog - Hop! ~~


ZASADY:


* Odwiedzajcie blogi naszych Adminek, Projektantek i Moderatorek między 6 a 11 grudnia, aby obejrzeć z bliska i z detalami wszystkie nasze świąteczne inspiracje. Zaczynamy w poniedziałek 6 grudnia o godz. 10.00 rano, od bloga Projektantki działu AlteredArt -Piekielnej Owcy!


* Nie zapomnijcie pozostawić ciepłego słowa naszym zdolnym dziewczynom! To nie jest oczywiście obowiązkowe, ale zachęcamy do bycia miłym :)


* Zapamiętajcie co każda z naszych Adminek, Projektantek i Moderatorek wykonała w ramach Tygodnia Inspiracji Świątecznych! Każda praca będzie miała swój charakterystyczny tytuł - zapiszcie je sobie. Każdego dnia na naszych blogach, zgodnie z grafikiem wyzwań danego działu - zobaczycie coś nowego! Zróbcie więc listę do Świętego Mikołaja z raportem jak pracowite i zdolne są nasze dziewczyny!***


* Pobierajcie i umieśćcie na swoich blogach nasz baner z informacją w osobnym poście - na temat naszych mikołajkowo - świątecznych atrakcji a link do owego posta wrzućcie TUTAJ !


* Listę z tytułami prac naszego Zespołu prześlijcie na adres admin@polki-scrapuja.pl
Pamiętajcie o dopisaniu w mailu nicka pod jakim występujecie na Portalu.


* Każda osoba, która wróci do forumowego wątku z linkiem do posta na swoim blogu, w którym zamieściła nasz mikołajkowy banner i z meldunkiem, że przesłała nam na maila pełną listę autorek oraz ich prac - weźmie udział w losowaniu nagród ufundowanych przez naszą Administrację oraz Sponsora - sklep Scrapki.pl.


Nagrody zgarnie TYLKO JEDNA OSOBA, a co jest do wygrania w naszym Blog - Hopie?


- NAGRODA SPONSORA: cudny, klimatyczny zestaw materiałów do scrapbookingu firm takich jak: Jenni Bowlin, 7Gypsies, Prima i Wendy Vecchi o wartości: 150 zł od sklepu Scrapki.pl !


- NAGRODA ADMINISTRACJI - bardzo romantyczny i kobiecy zestaw: kolekcja papierów + etykiety + die-cuty (w formie digi) gotowa do zabawy w programie graficznym lub do druku i wykorzystania w pracach tradycyjnych - zaprojektowana przez naszą Administrator - Karolę Witczak .


Obydwie nagrody są wyjątkowe i niepowtarzalne, nikt inny, nigdy nie otrzyma takich nagród od nas, zatem - nie zwlekajcie, zaparzcie mnóstwo dobrej kawy, przygotujcie kartkę i ołówek i... bawcie się z nami w podskokach!!


Serdecznie Zapraszamy!


A oto moja praca wykonana w ramach Tygodnia Inspiracji Świątecznych na wyzwanie: ALTEREDART #31 6 - 12 GRUDNIA WIESZAK (TYDZIEŃ Z ZADANIEM INSPIRACJE ŚWIĄTECZNE) AUTORSTWA GOSI S.


Świąteczny przypominacz - który pomoże mi ogarnąć wszystkie przedświąteczne obowiązki:




Nie zapomnijcie odwiedzić moich koleżanek z Zespołu, każda ma w tym tygodniu coś wyjątkowego do pokazania! Najpierw zajrzyj do : Kamilci.

piątek, 3 grudnia 2010

Blog Hop Scrapujących Polek

W imieniu portalu Polki Scrapują zapraszam serdeczenie do zabawy, która rozpocznie się już w poniedziałek :)


Przybywajcie, bo naprawdę warto ;)
Szczegóły --> tutaj.


środa, 1 grudnia 2010

brrrrrrrrr........

Na dworze epoka lodowcowa, w pracy nie lepiej, a w domu... no niby cieplej, ale zanim do siebie dojdę to znowu trzeba na tą masakrę wychodzic :(((  A na dodatek dzisiaj na portalu PS mroźne ateciakowe wyzwanie, brrrrrrrr.....


I jeszcze poniedziałkowa praca z działu altered art. Taki mało ambitny pojemnik na przydasie z wytłoczek na jajka. Niestety mój zamrożony mózg nie był w stanie urodzić nic lepszego:


A tak poza tym - jedną rzeczą, która pocieszyła mnie z rana było to:


Więcej na blogu TH :)))