środa, 13 kwietnia 2011

black&white

Dzisiaj trochę w "martynowym" stylu. Zafascynowana tego typu twórczością już od dawna, wycinam ciekawe  ilustracje i napisy z gazet - mam nawet już swoje własne kolażowe pudełko ;) Co jakiś czas próbuję coś z tych moich skarbów stworzyć. Bardzo podobają mi się wielowarstwowe kolaże, ale wcale nie jest to taka łatwa sprawa - przynajmniej dla mnie. Póki co zaczynam od pojedyczych motywów, efekt zazwyczaj średnio mnie zadowala, a praca zostaje przerobiona na coś innego. Wczoraj zrobiłam jednak w końcu ateciaka, którego z czystym sumieniem mogę pokazać światu:

atc#60 - black&white

Maleństwo wykonałam na swoje własne wyzwanie, które dosłownie przed chwilą pojawiło się na portalu Scrapujących Polek. Jego tytuł brzmi: "black&white". Zapraszam więc --> tutaj.


3 komentarze:

Guriana pisze...

też zaczęłam ciąć gazety:))
cudna praca!!:))

Martyna pisze...

jest przewspaniały!!!!

Arte Banale pisze...

Piękny!