wtorek, 19 kwietnia 2011

dzisiaj świętuję czyli...rocznicowe candy

Dokładnie dzisiaj minęły dwa lata od momentu opublikowania w tym miejscu mojego pierwszego posta. Chciałam serdecznie podziękować wszystkim zaglądającym tutaj osobom :*** Dziękuję również za mnóstwo miłych komentarzy :*** By okazać Wam swoją wdzięczność przygotowałam tą oto niespodziankę:


Długo myślałam nad tym podarunkiem. I doszłam do wniosku, że nic tak nie cieszy kobiet scraperek jak... kupowanie przydasiów :))) W związku z tym do wygrania bon na kwotę 50 złotych do zrealizowania w sklepie scrapki.pl. Zasady takie jak zwykle, czyli: kopiujemy powyższy banerek i umieszczamy go na swoim blogu w postaci posta lub jako info na bocznym pasku oraz wpisujemy tutaj swój komentarz. Zabawa trwa do 30 kwietnia - losowanie 1 maja.


36 komentarzy:

Unknown pisze...

uła uła jestem pierwsza ;D bardzooo chetnie zgarnelabym ten bon! uwielbiam scrapki.pl ;D

Karmeleiro pisze...

uaaaaa, ale zaszalałaś!!! kto by nie chciał takiego candy!! Gratuluję drugiego roczku, staję w kolejce :*

PatiS pisze...

mniam, mniam to dopiero candy - zakuuuuuupy!! :) jako zagorzała wielbicielka kupowania, zgłaszam się i gratuluję rocznicy! ;)

Anonimowy pisze...

Chętnie się zgłoszę =]

Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych latek =]

Aida Domisiewicz pisze...

I ja się oprzeć nie mogę takiej pokusie:) I życzę kolejnych twórczych lat:)

Offca pisze...

gratuluję rocznicy i życzę kolejnych jubileuszy :) no i oczywiście wielu pięknych prac :)
i grzecznie ustawiam się w kolejeczce

Marta - Martenka pisze...

Gratuluję rocznicy :)
Jestem tu nowa, ale chętnie wezmę udział w zabawie :)
Bardzo ciekawy blog, na pewno będę tu wracać, tym bardziej, że dołączyłam do osób obserwujących :)
Pozdrawiam serdecznie!

justysias7000 pisze...

Gratulacje rocznicy!!
ja oczywiście się zapisuję:)

Boei pisze...

Gratulacje z okazji 2 rocznicy:)
Pozdrawiam i staję tu, oczywiście!

Guriana pisze...

kolejnych lat owocnego blogowania:)
i wszystkiego dobrego na nadchodzące Święta:))

Brydzia pisze...

Gratuluję i życzę nieustającej weny :))Wspaniałe candy! Pozdrawiam serdecznie!
Brydzia

jola_zola pisze...

Witaj, trafiłam tu dzięki blogowi "Pod Wiatrakiem"... oj i cieszę sie bardzo, że zobaczyłam tam banerek z Twoim Candy:):):)
Oczywiście sie na nie zapisuję bo to Candy jest wprost stworzone dla mnie a w rewanżu zapraszam na moje ROCZNICOWE CIASTECZKA, o ile oczywiście Ci sie spodobają:):):)
Serdecznie pozdrawiam:)

Anonimowy pisze...

Jeżeli bezblogowi też mogą to i ja się zgłaszam.
scrap-olki@wp.pl

Kathinna pisze...

Oooo cudne candy!
Gratuluje dwóch lat i oczywiście życzę wielu kolejnych i jeszcze bardziej twórczych :)

Asia-majstruje pisze...

I ja się zapiszę, spróbuję, a nuż.. zacznę przygodę z nową dziedziną? Miłością do papieru i przydasi wszelkiej maści pałam od dawna :)

Jeśli będziesz miała ochotę, to zapraszam także na moje filcowo-broszkowe rozdawnictwo

Pozdrawiam,
Asia
http://asia-majstruje.blogspot.com/

Funiaa pisze...

Ojej niesamowite candy a już o Twoich pracach nie wspomnę. Czemu tak późno tu trafiłam :(

Biżuteria Artystyczna pisze...

Ustawiam się grzecznie w kolejeczce :)

G-a pisze...

Ustawiam się i ja:
http://g-a-scrapbooking.blogspot.com/2011/04/candy-majowe.html

Zapraszam na candy do mnie.

skimmia pisze...

Gratuluję rocznicy :-)
I nie mogę przejśc obojętnie obok taaaakich cukierasków więc ustawiam się w kolejce .
pozdrawiam cieplutko

ita01 pisze...

Życzę kolejnych udanych rocznic:)
Oczywiście wpisuję się na candy, pozdrawiam!

Wanilia pisze...

Gratuluję drugiej rocznicy blogowania! Masz bardzo oryginalny styl, pewnie będę tu zaglądać :) Ustawiam się w kolejce po cukierki :)

frutti pisze...

Ja również dołączam swoje gratulacje z okazji rocznicy i życzę kolejnych owocnych i kreatywnych lat.
I oczywiście staję w kolejce po cuksy. Pozdrawiam cieplutko :)

IWA pisze...

Życzę dużo weny i natchnienia na następne lata,a sama liczę na łut szczęścia. Wieść poszła w świat - pasek boczny. :-)

raeszka pisze...

O tak zakupy i przydasie to jest to co lubimy :).
Zapisuję się :).

tulipanka pisze...

Ulala no to ja tez się ustawię :) może mi się poszczęści :)

No i życzę Ci jeszcze wielu lat blogowania i tworzenia :)

Karkakg pisze...

nie mogę przejść obojętnie, zgłaszam się z ogromną chęcią ;)
Pozdrawiam

Joanna pisze...

zgłaszam sie w kolejce po szczęście w losowaniu:)

MOLLIK pisze...

ale fajne candy!!! :)

życzę dalszych owocnych lat blogowania - i tworzenia oczywiście :)

madzia pisze...

Nie mam bloga ale chętnie bym się zapisała jeśli można:):)
magdalenas7000@interia.pl
pozdrawiam:)

Monika pisze...

staję grzecznie w kolejce i może mi się poszczęści:)

malutka pisze...

Normalnie istne szaleństwo taka nagroda.Zapisuję się koniecznie.Może się los mi poszczęści.
Pozdrawiam
http://szuflandia-malutkiej.blogspot.com/

Desire pisze...

Cuda, cuda tu rozdają :) Zapisuję się :) Może się uda :)

desire-art@wp.pl
desire-art.blogspot.com/

Karolcia pisze...

Życzę kolejnych kreatywnych lat!
I oczywiście staje w kolejce.

Zapraszam również na moje Candy: http://handmadebizutki-karolcia.blogspot.com/

Eve pisze...

i ja się z chęcią zapisuję :-) pozdrawiam

mysza_tworzy pisze...

No, gratulacje rocznicowe! Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję, że zdążyłam wziąć udział;-) Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie!

Musta pisze...

Gratulacje! :) Kupa czasu. Pewnie sporo się nauczyłaś przez te dwa lata...

Chętnie zapiszę się na candy, choć dopiero teraz zostałam obserwatorką Twojego bloga :) Ale muszę rzec, że podoba mi się tu, masz talent!

Pozdrawiam wiosennie.