środa, 18 maja 2011

gazeciak

Wspominałam już chyba kiedyś, że uwielbiam kolaże? Zbieram od pewnego czasu wycinki z gazet, dziwiąc się jednocześnie dlaczego nie robiłam tego wcześniej. Tyle pięknych obrazów i tekstów uciekło mi sprzed nosa. Na szczęście poszłam po rozum do głowy i naprawiłam ten niewybaczalny błąd ;) Jestem dosłownie zasypywana kolejnymi numerami prze koleżankę z pracy - dzięki Anka :* -  która wie, że każdy egzemplarz zanim zostanie wyrzucony musi przejść przez moje ręce.

Na razie to takie pierwsze, nieśmiałe próby kolażowania. No ale od czegoś w końcu trzeba zacząć. Dzisiaj więc recyklingowy ateciak przygotowany na moje dzisiejsze polkowe wyzwanie:


atc#64 - gazeciak


Jeśli masz ochotę się przyłączyć to zapraszam --> tutaj.


3 komentarze:

Guriana pisze...

obłędny!!:))

KOLOROWY ptak pisze...

genialny! czekam z niecierpliwością na ciąg dalszy :)

Matilde pisze...

Bosssski jest ten ATeCiak!